1. Název |
Obec Račice |
2. Důvod a způsob založení |
Zákon 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení) |
3. Organizační struktura |
viz sekce Zastupitelstvo |
4. Kontaktní spojení |
Obec Račice
Úřední hodiny: Po : 18:00 - 20:00 |
5. Bankovní účet |
KB Třebíč, č. ú. 18326-711/0100 |
6. IČ |
00378526 |
7. DIČ |
Není |
8. Datová schránka |
yn8a9yi |
9.1 Dokumenty |
viz sekce Dokumenty |
9.2 Rozpočet |
viz sekce Rozpočty |
10. Žádosti o informace |
Osobně, telefonicky, e-mailem, www (viz sekce Kontakty) |
11. Příjem žádostí a podání |
viz sekce Kontakty |
12. Opravné prostředky |
V úředních hodinách na OÚ Stropešín Odvolání (podle zákon č. 106/1999 Sb., § 16) - lhůta 15 dnů |
13. Formuláře |
K dispozici na stránkách Ministerstva vnitra ČR |
14. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací |
K dispozici na Portálu veřejné správy ČR |
15. Předpisy |
K dispozici na Portálu veřejné správy ČR |
16. Úhrady za poskytování informací |
Po dohodě s obecním úřadem |
17. Licenční smlouvy |
Po dohodě s obecním úřadem |
18. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. |
viz sekce Výroční zprávy |
Správce údajů (dále jen správce) tímto informuje subjekty údajů o jejich právu požadovat za podmínek stanovených čl. 15 až 20 nařízení GDPR následující:
Subjekty údajů mají právo za podmínek stanovených čl. 21 nařízení GDPR podat proti zpracování svých osobních údajů, zpracovávaných správcem námitky.
Výše uvedená práva je subjekt/stěžovatel oprávněn uplatnit u správce těmito způsoby:
V případě, že bude požadavek subjektu údajů na poskytnutí informací nepřiměřený, či opakovaný v krátké době, může správce požadovat úhradu přiměřených nákladů podle Sazebníku úhrad. Zjevně bezdůvodný požadavek může být odmítnut.
Správce nepředává osobní údaje do třetích zemí, nebo mezinárodním organizacím. V rámci zpracování os. údajů nedochází k automatizovanému rozhodování, ani profilování ve smyslu čl. 4 odst. 4 nařízení GDPR.
Správce stanovil „Pověřence pro ochranu osobních údajů“, dle čl. 37 nařízení GDPR. Pověřencem je : Luboš Palát
Osobní konzultace jsou možné výhradně po předchozí domluvě.
Informace a požadavky směřujte primárně na správce (viz. kontakty), pověřence kontaktujte pouze v případě problémů s vyřízením Vašich požadavků, stížností apod.